Bråvalla 2013

Bråvalla 2013. Min första riktiga festival. Och vilken festival! Jag har haft så fruktansvärt kul. Det kommer absolut inte bli min sista! Nej, nästa år tänker jag vara där igen.
 
Jag tror den här festivalen innehöll precis allt det som en festival ska innehålla. Jag hann tyvärr inte se så mycket som jag hade hoppats på, men stunderna på campingen var nästan det bästa. Leran (som Ida tog sig ett dopp i) gjorde festivalen komplett! Det bästa scenframträdandet var utan tvekan Rammstein. Jag hade förväntat mig en show. Men oj, det här måste vara det bästa jag sett i scenframträdande. Det mest oväntade, grövsta och roligaste jag sett. 
 
Som Daniel sa: Hur ska vi kunna toppa den här upplevelsen i sommar?
 
Antagligen inte. Men vi har många otroligt bra minnen att se tillbaks till. Plus förhoppningsvis en ny festival nästa år.
 
Tack alla inblandade!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback