Chokladboll med fralla

I går var jag, Kajza och Dennis på en secondhandpromenad, vi knallade runt mellan de olika secondhandbutikerna i stan och kollade på grejer. Jag fick dem dessutom att prova en Hagaspecial. En chokladboll i en fralla. Och de reagerade precis som jag. Först skeptisk, kombinationen låter minst sagt underlig. Smakar, det smakar precis som vad det är - en fralla med en chokladboll i. Fascineras, det var faktiskt gott. Det är ungefär som att äta en jättestor chokladboll och väldigt mycket mer mättande.
 
Testa, vet jag!
 
 
 
 

Kommentarer
Kajza säger:

Nomnom! Det var faktiskt riktigt gott! :D

2013-11-24 | 16:11:05
Bloggadress: http://lyckopalmen.blogspot.se
Sanna säger:

Åh! Jag kommer ihåg besöken på bageriet och smaken av Haga special. Det måste jag göra om snart!

2013-11-26 | 19:18:48
Emelie säger:

Fasen Lina, nu bara MÅSTE jag köpa en hagaspecial på vägen hem!! Inte snällt att suktas sådär! ;)

2013-12-19 | 14:19:18
Bloggadress: http://eraey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback