Hej då Pite

Nu ska jag strax ner till Karin och David för ännu ett hej-då-häng. Vi hade ett i förrgår för att Nicole åkte i går. I morgon åker Karin, David och jag. Jag har ägnat hela dagen åt att packa ner min lägenhet i kartonger. för att sedan städa ur skåp och lådor till min inneboende som ska vara här medan jag är borta. Jag var inte riktigt beredd på vilket jobb det skulle innebära med att "bara slänga ner alla prylar i lite lådar". Jag har helt glömt bort hur mycket städ det är att göra, trots att det är en liten lägenhet.
 
Det mest jobbiga just nu är att det är så tomt i lägenheten, och att jag bävar för när jag kommer upp och måste plocka upp allt igen. Och att jag inte kommer att få ett eget säte på tåget i morgon. Men annars ska det bli himla kul att komma hem. Och himla spännande med praktik!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback