Nu är den här

Som jag har längtat! Jag hade faktiskt gett upp. Det stod i leveransbeskedet att den skulle komma i dag. När jag gick in i morse och kollade på leverantörens hemsida och spårade datorn stod det att den lämnade Örebro 7.52 i morse. "Knappast att den kommer hinna hit i dag då, åtminstone inte förrän sent i eftermiddag" tänkte jag. Jag slutade ha min åhhhsnartkommerdatorn-känsla som jag haft de senaste fem dagarna då jag inte har vågat lämna lägenheten ifall de skulle komma med den. 
 
Så jag la mig i soffan och läste min bok. Jag slumrade till lite. "Knack knack" lät det på dörren redan halv elva. Och visst! Där stod en postman med mitt paket!
 
Så nu är den här och jag har ägnat hela dagen (nästan) åt att föra över grejer och installera mig på min nya dator. Jag hänger inte riktigt med på allt, men jag börjar lära mig. Styrplattan är det svåraste än så länge, men den känns himla vettig, bara jag lär mig.
 
Och den är ju himla fin!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback