Spontanköp

Ibland gillar jag att göra sånna här dumma spontanköp. Även om jag tror att det här är ett himla bra köp i längden och inte särskilt dumt egenligen, så var det väldigt spontant. Och väldigt dyrt. Men vill man ha kvalité så kostar det. Det här toppar nu min lista över det dyraste köp jag någonsin har gjort. Grattis!
 
Min dator börjar att haverera. Batteriet har varnat länge om att det är dåligt. Nu har också laddningssladden börjat ge sig och jag kan få sitta i tio minuter och lirka för att få den att ladda. Den kommer att ge sig när som helst och då är jag körd. Känns inte som någon höjdare. Därför är jag i behov av en ny dator. Har letat en del, men har egentligen ingen aning vad jag ska köpa för någon. Behöver en dator som är bra att ha när jag ska starta upp mitt frilansföretag sen. Kalle har länge propagerat för att Mac är världens bästa dator och jag har funderat lite löst på det tidigare. När jag sedan läste på deras hemsida att den dessutom är miljövänlig blev jag såld. De är gjorda av återvinningsbart aluminium, fria från kvicksilver, arsenik, flamskyddsmedel och PVC. Så då fick det bli en sådan. Vill man vara utan kemikalier så får det kosta vad det kosta vill!
 
Jag kan knappt tro att det är sant. Jag ska bli macägare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback