Skrämd

Jag stod i mitt kök och lagade mat, då är det någon som knackar på dörren. Jag öppnar och plötsligt hoppar en liten figur upp från marken och in i min hall. Jag blir så rädd att jag hoppar till. Figuren börjar sopa och säger "Städa! Städa!" Då upptäcker jag kameran som står utanför dörren. När jag inser vad det är som händer börjar jag att skratta.

Man går inte längre säker när tv är i farten. Jag bävar för att se mig i Stad i News nästa vecka. Men men, min reaktion kommer förhoppningsvis att göra bra tv och det är ju lite roligt att bjuda på sig själv!

Kolla förresten in Piteplay, det är framförallt de som går tv-produktion som lägger ut sina grejer där. Ni kommer eventuellt att se mitt skutt klockan 19.00 på tisdag där dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback