Going crazy

CSN smög sig efterlängtat in på kontot i morse. Och efter idag har den summan reducerats kraftigt, efter att jag har gått loss på stan. Men jag har egentligen inte handlat så mycket onödigt. Mycket av det jag köpte hade jag planerat in. Dessutom var det mesta på rea och second hand. 
 
Så då behöver jag väl inte ha dåligt samvete?
 
Förutom skidstavar, skor, tröjor, handsfree, ljus, schampoo, duschkräm, cerat, mandelkvarn och en kolsyrepatron har jag dessutom  handlat dessa fina glas och muggar. För bara 20 kr styck! Vilka fynd!
 
 
Är helt överlycklig för att jag hittade dem till ett så billigt pris. Dessvärre hade jag handlat tre stycken glas till, men jag var inte så försiktig med mina tunga påsar, så de gick sönder innan jag hann hem. Men det gör inte så mycket. Jag har inte mer plats i mitt köksskåp ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback