Kämpa kämpa kämpa

 Jag hatar när man måste kämpa med sitt eget psyke, eller mot sina egna känslor. Som till exempel när man måste kämpa mot sin dåliga självkänsla. Att när man helt enkelt känner sig ful, tjock och äcklig så ska man bara helt enkelt skita i det och tänka "jag är störst, bäst och vackrast". Det är så himla jobbigt att kämpa mot de känslor som dyker upp, till exempel vid de tillfällen då man känner sig blyg och bara vill gömma sig, då man bara ska strunta i det och istället ställa sig i mitten och prata en massa! Det är jobbigt, men det är bara att kämpa, kämpa och kämpa!

Kommentarer
Kajza säger:

Jag hejar på dig syster för jag vet att du kan kämpa! Du har gjort det och klarat det förr. För det är ju så mycket värt det när man väl känner att man har klarat och uppnått något som man haft svårt för. Jag kämpar med dig om du vill!



Och föresten kan du få höra miss li låten om du vill, jag har den ju på skiva nu så :)



En sista sak: Vi ska snart på teaterresa! :D Det kan va skönt för oss båda att komma bort ett tag kanske.



Puss på dej älskade syster! <3

2009-07-14 | 08:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback