Jobb

Jag har fått ett nytt jobb!!!

Jag ska jobba på Borgen nu under jul i deras julbuffé. Det ska bli jätteroligt! Jag ska först hjälpa till och servera alla glögg sedan ska jag spendera resten av kvällen vid godisbordet. De har verkligen hittat rätt person för det jobbet. Nae då!
Det kändes jättebra när jag var där och jag ser verkligen fram emot det, det ska bli jättekul! Det verkar som en bra arbetsplats och ett trevligt gäng. Min uppgift är att se till att godisbordet hela tiden ser snyggt ut och att det fylls på, för det ska vara fullt hela kvällen!
Tyvärr är det inte så mycket, det är bara åtta dagar, eller kvällar, och (nästan) enbart på helgen. Men det gör inte så mycket (då får jag mer ob). Det blir nog slitigt att springa fram och tilbaka och man blir nog trött i fötterna, men det kommer att bli roligt!

Kommentarer
Lisa säger:

Grattis, kul att du hittade något annat sålänge.

2009-11-17 | 15:10:36
Bloggadress: http://fantaisme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback