Rykten om gamla vänner

Igår fick jag höra en del rykten om en massa gamla vänner. Jätte hemskt! Det var vänner som har betytt mycket för mig och som har format en stor del av den jag är idag. Det var bland de finaste människor som jag har mött och jag har alltid sett upp till dem, väldigt mycket. Men igår fick jag höra vad de har gjort, under tiden som vi började glida ifrån varandra (tur är väl det), men så sorgligt! Jag vet i och för sig inte om ryktena är sanna, men om de är det så är det riktigt hemskt! Det trodde jag aldrig om dom!
Jag fick också höra rykten om hur mina kompisar beter sig som riktiga svin, och så har man själv alltid varit där och stöttat dem, när jag bara har fått höra deras version av saken. Så otroligt bitchigt folk kan bete sig ibland!

Men men, jag kanske inte ska ta för hårt på det, det kanske bara är elaka rykten... Men jag känner mig minst sagt klyven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback