Måndag

Idag har jag hunnit med en hel del med, fast jag har varit lite seg, jag skulle läsa i soffan, men somnade. Men jag har gjort en hel del nyttigt ändå. Jag har skickat iväg lite intresseanmälningar för lägenheter i både Kalmar och Piteå, jag tänker att det kan vara bra att vara ute i god tid. Men ju mer jag tänker på det, desto mer vill jag hamna i Kalmar. Det tar bara fyra timmar att åka dit med buss, att åka tåg till Piteå som är 98 mil bort tar ungefär 15 till 17 timmar. Och kostar också därefter...

Jag tycker att det är så himla häftigt med vulkanutbrottet, på något sätt är jordens krafter så himla fascinerande. Jag tycker synd om de som sitter fast på ställen där de inte vill vara. Men tänk så bra det är för miljön nu när inga flyg flyger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback