I min väska...

... har jag ett par saker som alltid följer med, även om jag byter väska. Det jag måste ha med mig är min plånbok, mobil, busskort, försvarets hudsalva och mina nycklar. Sedan har jag också lite små saker som bara följer med ibland, det är ett litet fodral med plåster och huvudvärkstabletter, en liten påse med hårspännen och säkerhetsnålar och en hårsnodd. Sedan brukar också smink, borste eller kam, tuggumi, deodorant eller parfym åka med rätt ofta. Ifall jag ska åka hem till någon och det finns risk att jag ska sova över där har jag med mig en liten necessär med ansiktsrengöring, mascara, tops, bomullsrondeller och concealer.

Annars har jag lite allt möjligt som ligger däri beroende på vart jag ska och vad jag ska göra! Jag har också tre eller fyra väskor som jag växlar mellan beroende vad jag har med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback