Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter min Piteå-resa. Jag är verkligen glad att jag åkte upp, skolan var verkligen fin och väldigt påkostad, med den nyaste tekniken överallt. Det enda de pratade om var hur dyra alla grejerna är (nästan). Som den nya orgeln för 20 miljoner, de 13 flyglarna á 800 000 kr styck (de har en musiklinje om någon undrar). De har också en tv-studio där eleverna får sända tv, flera radiostudios där man får sända radio om man vill. Jag gillade också staden, en mysig, pittoresk liten sommarstad. Studentlägenheterna var också mycket fina, och jag gillade framförallt att de är vanliga lägenheter och ingen korridor.

Jag fick ett gott intryck, och tågresan var faktiskt mycket trevlig. Så jag kan mycket väl tänka mig att gå där! Nu får vi vänta på resultatet och se vart jag hamnar. Har även fått brev från Kalmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback