Hatar när man inte vet vad man ska skriva för rubrik, det finns inget som passar, men man måste tvunget skriva en...

Det är tråkigt när man jobbar hela dagarna, och aldrig får vara ledig. Fast å andra sidan får man ju pengar av att jobba, och det är ingen idé att vara ledig utan pengar, för då har man inga pengar att göra saker för.

Idag har jag jobbat hela dagen, nu blir det en myskväll, troligtvis för mig själv. Men det gör inte så mycket, jag ska ta en dusch snart, eller varför inte ett mysigt bubbelbad, om jag nu har en för-mig-själv-kväll. Sedan ska jag lägga mig framför tv:n och se på That 70´s Show tills jag somnar. Jag har fastnat lite för det just nu, jag ser en liten snutt varje dag, och oftast gör jag det när jag äter frukost eller precis innan jag ska sova.

Igår däremot var en underbar dag. Den var superlång och jag hann göra en massa saker, jag hann med att umgås med en massa vänner som jag aldrig annars hinner med. Först var jag med Kajza på lite ärenden, sedan var vi hemma hos mor och far ett tag och sedan åkte vi på utflykt. Jag tog också en prommenad med Elisabet på två varv runt strömmen och kvällen spenderades på Världens Bar ihop med Nathalie och lite vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback