Tillbaks till verkligheten

Det blev inget pluggande för mig i år. Jag trodde faktiskt att jag skulle komma in som tredje reserv av fyrtiosju, men tyvärr inte. Det känns lite tråkigt, eller ganska mycket tråkigt faktiskt. Ibland så ångrar jag att jag hoppade över Piteå, fast jag tror inte att jag hade stått ut där uppe särskilt länge ändå. Så nu är det att gå tillbaks till verkligheten och jobbet igen. Eftersom jag inte har jobbat på tre veckor så är jag nu riktigt sliten efter att ha jobbat långpass hela helgen.

Jag får väl ta det här året till att jobba sönder mig och tjäna ihop lite pengar, kanske göra någon (mer) resa senare i vår. Så jag överlever nog det här med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback