Min lilla lägenhet

Nu har jag packat upp alla kartonger och alla mina grejer är på sin plats. Det är lite smått och gott som jag skulle vilja och behöva fixa, men det får bli med tiden. Det är i alla fall beboligt så som det är nu.

Här bor jag:




Här är mitt kök:









Hallen och köket sitter nästan ihop:









Såhär ser mitt rum ut:







Den här hyllan har jag tänkt ta bort och ersätta med någon tv-bänk av något slag och en tv:









Min provisoriska taklampa:



Min toalett:





Vad tycker ni om den? Jag är riktigt nöjd faktiskt, jag gillar att den är så ljus. Och när solen skiner in är den jättefin! Jag tror verkligen att jag kommer att trivas här, men som sagt så är det lite jag vill göra om!

Kommentarer
Kajza säger:

Supermysig verkar den! Och lagom stor, om du frågar mig =)

2011-08-16 | 00:12:53
Lasse säger:

Ser ju riktigt fint ut, och kul att du trivs i den.Ska bli kul att komma upp och hälsa på.

2011-08-16 | 07:50:42
Sanna säger:

Vad fint! Hoppas att du kommer trivas :)

2011-08-16 | 11:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback