Bränd

Jag har bränt mig riktigt ordentligt efter att vi var ute och solade och badade i Krokek igår, framför allt i ansiktet. De till och med skrattar åt mig på jobbet, för mitt röda nylle. Alla kläder skaver mot huden och det värsta är när jag kliar mig, då det inte gör ont förrens efteråt. Dessutom har jag fått ont i halsen, och håller på att bli sjuk. Så just nu har jag ingen aning om det är feber eller brännan som hettar. Det spelar kanske ingen roll egentligen!

Nu ska jag städa, har haft fullt upp och jobbat som en tok så jag har inte haft tid att städa på flera dagar, därför ska det bli oerhört skönt att få det gjort! Sedan bli det en lugn kväll och en låååång natts sömn! Har lite att ta igen efter de senaste dagarnas städningar, då jag har gått och lagt mig klockan tre. I morgon blir min sista stängning för nu och sedan är jag ledig i en hel vecka!

Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback