En högst kreativ skola

Igår hade rockettorna spelning. De var helt galet bra med musik helt i min smak! De körde ett par låtar som de skrivit själva och jag är väldigt imponerad. För mig var de som vilka stora rockstjärnor som helst!

Det är så himla roligt att gå på en skola där det finns så mycket förmågor, både bland musikerna och dansarna men också bland radio, tv och mediedesign. Jag ser fram emot att se alla utvecklas och bli ännu bättre! Den kreativa andan på skolan försärker även min kreativitet och min lust och motivation till att göra det jag håller på med. Även om det inte är inom samma område, så smittar de andra talangerna på skolan ändå av sig sin skaparglädje och energi.

Det är helt underbart!


(Bilden är från en annan spelning, men den är snygg och passar till ämnet)


Kommentarer
Lina säger:

Amen to that sister! :)

2011-10-21 | 10:05:15
Bloggadress: http://stiggeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback