Tid

 Varför ödslar man tid på personer och vänner i ens närhet om man ändå inte tycker så särskilt mycket om dem? Varför ödsla tid och inte minst energi på människor som man stör sig på? Borde man inte säga till dom: "Hörru du, vad har du och jag gemensamt egentligen?"
 Livet är inte tillräckligt långt för att man ska gå och bekymmra sig och må dåligt över dem i ens närhet som man ändå inte känner hundraprocentigt för. Lägg den tiden på de som man känner att man verkligen vill vara med och de som man vill vara mer med! 

 Jag menar inte att man inte ska vara med de av ens vänner som inte är ens bästa vänner utan det jag menar är till exempel; Jag vill inte vara en av dina vänner som du tycker beter sig dåligt, som du stör dig på och som du sedan snackar en massa skit om med andra istället för att ta upp det med mig. Varför ödslar du tid på mig när jag ändå inte är en sådan person som du vill vara med?
 

Lägg den värdefulla tiden på de som du värdesätter mest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback