Dagens I-landsproblem

    Dagens I-landsproblem är att Jaana inte vet vilka klänningar hon ska packa med sig till Italien, hon vet att hon ska ha två, men hon vet inte vilka två. Mycket svårt...
    Sedan så såg jag en sån här pryl som Extra och Metro tidningarna ligger i som man bara kan gå och ta tidningarna ifrån, mitt i strömmen. Mitt problem är då; hur kom den dit? Den står på en liten sten mitt i det strömmigaste av strömmen precis vid universitetet. Jätte konstigt!

    Om det är någon som har svar på dessa frågor så får den gärna ge mig ett svar, för jag har ingen aning!

Kommentarer
Sanna Ekorreen säger:

haha det har jag med undrat över, hur fan den har hamnat där?! har sett den stå nu ett bra tag...

2009-04-20 | 17:56:13
Bloggadress: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback