En sån dag

   Vilken lång dag det har varit idag, jag gick upp tjugo över fem i morse så den har varit superlång. Klockan sex cyklade jag hemifrån och kände mig inte alls så trött som jag borde vara efter att bara ha sovit tre timmar under natten. Jag tyckte faktiskt att det kändes rätt skönt att börja så tidigt på morgonen för att dagen blir så mycket längre då.
    Praktiken idag var väldigt spännande och jag fick testa en massa grejer och se en massa nya grejer. Jag har lärt mig säkert tre dubbelt så mycket under de här två dagarna som jag har gjort under de tre månaderna som jag gått i skolan. Men sen så svimmade jag också, rätt ordentligt. Jag var borta en bra stund faktiskt, hihi men som damen som låg i rummet där jag svimmade sa "ja, du är ju på rätt ställe när du ska svimma". Jag kanske borde kolla upp det där för det var inte så länge sen jag svimma sist...
     Men jag överlevde dagen med bara ett svimmningsanfall till och han med att sova en timme när jag kom hem så att jag var lite pigg när Kajza och Jaana kom och vi skulle fixa med Kajzas balsminkning och håruppsättning. Sedan kom också Kalle och vi åt tacos och såg på Jönssonligan. Det var väldigt mysigt!
     Sedan har jag spenderat kvällen med ett låååångt samtal med Sara, trots att det var ett jobbigt ämne som vi pratade om var det faktiskt väldigt mysigt! Jag tycker om när man trots att man känner varandra väldigt väldigt bra ändå kan öppna sig för varandra och lära känna varandra ännu mer!






Kommentarer
Anonym säger:

tredubbelt, lina inte tre dubbelt! :-/

2009-04-18 | 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback