Gårdagen

    Ännu en tidig morgon på praktiken, men denna gång överlevde jag dagen utan att svimma! Det är faktiskt mysigt att gå upp så tidigt, dagen blir super lång och man hinner med massor! Idag är min sista dag på praktiken, det ska bli roligt att komma tillbaks till skolan igen framförallt nu när jag vet vad det är jag strävar efter. Men jag har tenta om två veckor så det blir mycket plugga!
     Efter praktiken igår åkte jag hem till Nathalie, vi bakade en super god kladdkaka och satt mest och snackade skit, det var mysigt! Nathalie fick en lite för tidig födelsedagspresent av mig eftersom hon ska åka iväg till Paris nu i tre månader. "Jätte bra Lina" sa hon för att jag hade köpt en så bra present! Haha och så sa hon saker som "det jag önskar mest är att få åka till Norge och rensa fisk och bo i någon barack någonstans...." Humm, måste vara resfeber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback