Lördag

    Jag håller egntligen på att plugga nu, men det börjar bli lite segt, så jag sätter mig här och skriver lite istället. Elimination är det på g just nu, kiss alltså. Det är faktiskt mycket mer spännande än vad det låter...
     Det är skönt att vara tillbaks i skolbänken igen, visst jag hade jätte kul på praktiken och vissa patienter kommer jag att sakna, jag vill ju veta hur det går för dem. Men det tar så himla mycket tid att jobba, då hann man ju inte med något annat alls. Idag har jag redan hunnit med massor, tvättat, gått en prommenad, lånat böcker på bibban och pluggat. Jag ska snart plugga lite till, men sen ska jag iväg till Hörsalen och titta på Kajzas musikalpremiär! Det ska bl jätte kul att se! De brukar vara så himla himla bra! Och självklart kommer de att vara det idag med!
*Lyckospark i stjärten!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback