Toppen dag

    I går var dagen helt underbar! Det började med att jag fick reda på att jag klarade tentan! 49 % var det som hade kuggat, så det kändes väldigt skönt att ha klarat den. För att fira det gick Daniel och jag till folkparken och åt glass i det fina vårvädret. Sedan på eftermiddagen åkte jag ut till Sara i Åby och tog en lååång prommenad. Vi gick runt Ågelsjön, som vanligtvis är en ganska lång prommenad, men Sara är känd för sina superbra genvägar så att vår prommenad blev ganska mycket längre. Alla tre ramlade en varsin gång på vägen, Amarant fick stilpoäng och Sara fick pluspoäng för att hon skadade sig.



    Plus att jag har fått deklarationen och har fått reda på att jag kommer att få tillbaks en massa pengar, så det känns skönt. Då skulle jag klara mig halva sommaren utan jobb.
     Gårdagen var helt enkelt en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback