Min första felfria...

... jobbdag! Är jag inte duktig? Det känns jättebra! Innan jobbet idag var jag inte alls sugen, eftersom jag inte har lyckats göra en felfri dag än, men idag gick det super! Igår klantade jag till det med kaffet igen, men den här gången såg jag till att det inte fanns något kaffe kokat när det var slut ute på bordet, så gästerna fick stå och vänta... Aj aj!
Men idag så blev det istället 15 liter kaffe över (fast det var faktiskt inte mitt fel, för de sista 10 satt inte jag på). Idag gick allt som smort, så det känns verkligen bra! Nu är jag taggad till nästa vecka! Har dessutom jobbat hälften av alla mina gånger nu, hoppas jag kan hitta något annat att göra sen!

DAGENS OUTFIT:


En silvergrå paljettmössa (fått på jobbet)
En skjorta med texten "Borgen" (fått på jobbet)
Ett rött förkläde (fått från jobbet)
Svarta leggings (köpt på Gina)

Nej nu kan jag inte sitta här och roa mig, nu ska jag städa i lägenheten och sen vänta på att Daniel vill ha skjuts hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback