På bättre humör...

Tack vännen för att du fick mig på bättre humör! Därför tillägnar jag det här inlägget till dig, men dina egna citat!

När hon berättar om en film:
"Jag tror han var amputerad, eller nej... Han var kort"

När jag hade fått min födelsedagspresent:
"Amen jag kan ju inte använda din tampong först"
(Nej men du kan få den när jag är klar... dessutom var det ingen tampong)

Den gamla klassikern:
"Vi gör en fluga på smällen"

När hon läser ett sms från en karl:
"Du är som glass för mig, helt genomskinlig. Va? Vad för jävla glass har han ätit?... Jaha, glas!"

"Han är inte trög i vanliga fall, han är 1,86"

"Det låter som du sålt kon och tappat smöret"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback