Pillertrillar´n

Jag har nu räknat ut att jag äter 42 stycken piller om dagen. Det är ganska mycket det! Fast det låter värre än vad det är, för det är många som bara är kosttillskott, de flesta är nog bara sockerpiller och sen är det lite annat smått och gott också. Så nu får vi vänta och se hur pigg, glad och frisk jag kommer att vara efter den här piller-kuren.

Jag var också idag och köpte världens finaste julklappspapper! Disneyjulklappspapper! Disney är ganska mycket jul tycker jag. Jag har nu köpt ungefär hälften av mina julklappar, resten tänkte jag ta i morgon och så ska jag slå in dom i morgonkväll i mitt superfina julklappspapper! Jag längtar faktiskt!


Fint va?
Det är inte så jättemycket jul, mer vinter. Men det är supersött! Så fina julklapparna kommer att bli i år!

Kommentarer
Kajza säger:

Dunderfint papper! :D och vilken bra historia i förra inlägget!



Puss på dej kära syster!

2009-12-01 | 20:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback