Plugg plugg plugg

Jag har så mycket som ska pluggas nu. Om två veckor (i morgon) är tentan. Det känns väldigt nervöst! Jag vill så gäran klara den! Sist så var det 40 % av alla studenter som kuggade och gången innan det (eller om det var en helt annan gång) 60 % som kuggade. Det gör ju inte att det känns som att man kommer att klara sig. Så därför kommer jag nog inte att vara så social nu framöver utan bara sitta och plugga plugga och plugga dagarna i ända! Idag har jag suttit mina 8 timmar om dagen som man ska göra (eftersom jag läser heltid ska man plugga 40 timmar i veckan). Så nu känner jag mig stolt, men jag har ändå ångest för allt som jag har kvar...

Kommentarer
Thessan säger:

Hej gumman!!!

Snygg blogg!! Dags att träffas snart igen tycker jag, kanske ta en liten sväng på stan eller så. Om du har tid nån dag... Hör av dig till mig när du kan och vill, är ju hemma mycket om dagarna.



Du kommer fixa tentan - det lovar jag! Du är ju super duktig.



Puss och kram Thessan (Rydin, om du inte kommer ihåg ;) haha)

2009-02-24 | 22:21:49
Kajza säger:

Jag tror också du kommer klara den! Man kan oftast mer än vad man tror. Du är nog en av dessa 60 eller 40 %:en som klara sig tror jag!! =)



Puss på dej kära syster!

2009-02-26 | 15:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback