Nytt hår

Jag har tjatat om hur fult jag tycker att mitt hår är i jag vet inte hur många år, och nu äntligen har jag tagit mod till mig och färgat håret. Och jag är supernöjd! Nu undrar jag varför jag inte gjorde det här tidigare. Jag var så orolig för att det skulle slita på håret och det kommer att göra så att jag blir ännu mer flintskalligare när jag blir äldre sen. Men då ställde jag mig frågan, vad är viktigast? Att vara lite snyggare nu när jag är ung eller lite  snyggare när jag är gammal? Och innan har jag tänkt tvärtom, men jag har insett att jag i vilket fall som helst kommer att vara flintis vid 40 och behöver skaffa peruk.
Jag har också funderat på att skaffa peruk redan nu, tänk vad kul att kunna byta färg, längd och frisyr varje dag!

 Men men nu har jag färgat mitt hår och såhär blev resultatet:

 

Kommentarer
Kajza säger:

Det är ju så snyggt kära syster! =)

2009-01-16 | 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback