Vi har träffats tidigare än vad vi först visste om

 Daniel och några av hans kompisar satt och tittade på gamla festkort i gårkväll. Då upptäcker att jag är med på ett och sedan visar det sig vara flera. Det är från Saras 18årsdag när vi var på Cromwell, så sitter jag, Sara, Kalle och Jaana med Daniel och hans kompisar. Häftigt! Jag och Daniel träffades för första gången ett helt år innan vi blev ihop. Förut trodde vi att vi träffades första gången på studenten, men så var det inte.
 Fast vi kan ha träffats redan tidigare än det också, för det är endel fester i Sörping som vi vet att båda var på samtidigt, men det är inget vi kommer ihåg. Men det här har jag ett svagt minne av att vi satt och pratade med en massa folk på Cromwell där.
 Det känns så häftigt att min och Daniels väg har korsats flera gånger, det måste vara ett tecken på att vi är ämnade för varandra. Jag tror att det är meningen att vi ska vara ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback