Semester med mamma

   Igår kom jag hem efter en liten semesterresa (ni som vet hur jag har varit; lägg märke till att jag kallade det semesterresa och inte studiebesök ) med mamma. Det var en överraskningsresa så jag visste inte vart jag skulle förrän vi var framme. Ängelholm var målet. Vi bodde på hotell och hade det supermysigt! Temat på semestern var "'Havet" Vi åkte runt till lite olika småstäder och tittade på olika saker, till exempel båtar, havet och fyrar. Vi har också badat, solat, sett en massa fina hus och varit på en strutsvisning! Där lärde jag mig att med en sjuksköterskeutbildning så passar man väldigt bra som strutsfarmare, ifall jag skulle vilja bli det sen när jag är klar!
   Vi har haft det supermysigt! Mycket cyklande har det varit och väldigt mycket filosofiskt snack! Det har verkligen varit en underbar resa! Tack mamma! Den gav mig mycket ny energi och har fått mig att må så mycket bättre!



Kommentarer
Mamma säger:

Tack själv, älskade barn. Det var jättemysigt, tycker jag med.

2009-07-18 | 21:35:29
Becca säger:

Så mysigt ni verkar ha haft det :)

2009-07-19 | 09:25:08
Bloggadress: http://beccaaa.blogg.se/
Bror säger:

och stava kan du göra med! ;)

2009-07-19 | 17:58:02
Andrea säger:

Vad fint och mysigt ni såg ut att ha haft det :) Skåne är fina grejer det ;P

2009-07-19 | 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback