Härligt härligt

 Vilken superbra dag det har varit idag! I morse var jag och Daniel och simmade, det gick väl inte sådär värst superbra för jag fick jätte ont i bröstet på grund av förkylningen så jag slutade simma efter tre varv, istället lekte vi lite tills våra kläder råkade bli stulna. De skämdes lite när de insåg att de hade råkat ta alla våra grejer. Haha! Stackarna!
 Sedan har jag legat och solat och fått lite färg, till och med på benen där jag aldrig annars får färg. Sedan ringde Daniel och berättade att han har fått jobb i sommar, så kul för honom! Då kanske vi har råd att göra något i sommar. Ja, nu har vi kanske råd att köpa oss någon glass ibland eller gå och spela minigolf...
 Efter det uppiggande samtalet tog jag mod till mig och ringde på en 2:a och anmälde intresse för den, så nu får vi se om vi får komma och kolla på den.
 Pigg och glad som jag nu är så ska jag gå ut till Kajza i Smedby och hälsa på henne när hon jobbar!
 Vilken toppendag det är i dag! Härligt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback