Midsommar

  Det var midsommar igår och hela dagen blev lyckad. Den började med att jag sov länge, och eftersom Kajza slutade tidigare hann jag inte med någon frukost. Vi hämtad upp Kalle och mormor och åkte ut till mor och far och åt midsommarmiddag (det blev också det enda jag åt under hela dagen). Efter det satt jag och Kajza uppe hos mig en liten stund och det blev en massa prat om allt det där som är så mysigt att prata om. Sedan bar det av ut till Västa Husby för mer midsommarfirande. Trots att jag var den enda som var nykter i hela sällskapet så hade jag superkul (det var kanske därför jag såg till så att vårat lag kom 2:a i tävlingen)! Det var verkligen en midsommar att minnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback