Jag vill bara väl

 Jag har precis insett ett bekymmer hos mig själv. Jag vill bara alla så väl, men det strular till sig för mig, just därför, och gör så att jag hamnar i dispyt med alla istället för att stötta eller hjälpa någon.
 Jag vill bara vara snäll och stötta de som jag ser mår dåligt. Men när jag tror att jag hjälper dem, så förvärrar jag i själva verket för dem, så att de blir sura på mig. Och jag får då ta konsekvenserna av det, och blir då illa omtyckt, när jag egentligen bara ville hjälpa till!
 Men är mitt alternativ att bara stå och se på? Men om jag inte har med saken att göra, borde jag kanske bara vara tyst och låta andra sköta sina problem själva!

 Men jag vill ju bara hjälpa!!!

Kommentarer
Anonym säger:

Skit i alla det ska jag göra, låt som misslyckas och sedan skratta åt dem, så slipper man må dåligt för att man bara vill väl

2009-03-09 | 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback