Skolan

 Jag tycker att det är så himla roligt att plugga just nu!
 Mitt sökande var egentligen mer av en impuls grej, men det är absolut inget jag har ångrat. Jag har inte ens tvekat eller tänkt tanken på att hoppa av (Jo, när jag först insåg att jag kommer att kugga på tentan). Jag har inte ens trott att omvårdnad kunde vara såhär roligt och inte såhär intressant. Jag tycker det är jätte kul att lära mig allt om kroppen och jag vill bara lära mig mer och mer hela tiden. Och när det gäller just omvårdnaden så känns det som att det verkligen är min grej. När föreläsarna pratar om hur en typiska sjuksköterska är eller hur en sjuksköterska ska vara eller handla i en viss situation så tänker jag bara "ja, det där är ju självklart, det där kan jag" eller " kommer jag absolut att göra!" Det känns jätte roligt!
 Jag tror att det här verkligen är något för mig och att jag kommer att klara av utbildningen och bli en sjukt bra sjuksköterska!
                                                                               (Haha, nu var jag lustig igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback