En hyllning till särskrivning

    Eftersom jag har fått så mycket klago mål så tänker jag till ägna detta in lägg till sär skrivningen!

Jag är en lång hårig sjuk sköterska

På en resturant kunde man för 169 kr få " skivad kalv lever med kul potatis"

I bad rummet låg smutsiga barn under kläder i väntan på hand tvätt

Mannen var egentligen en i kassa personalen, men han hade bröst och magmuskler och bjöd något mot stånd när hon tog fram lös godiset

Hon var en full vuxen svensk kvinna

Då kom han ut klädd ur garderoben

Det var i en matbutik där det stod " livs från fjärran och mellan östern" och till julen behövde de extra personal och då stod det i annonsen " Extra knäck till jul"



Kommentarer
Anonym säger:

slå handen i pannan

2009-05-20 | 14:18:41
Andrea säger:

Ååh, vilket irriterande inlägg! xD Tack för att du kom och ville fira mig i fredags :) Så gulligt av dig!

2009-05-28 | 10:06:41
Bloggadress: http://vanderwildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback