Sommar

      Jag längtar jätte mycket till sommaren. Jag har väldigt stora förväntningar på den, det är jag ska göra allt, det är jag ska hinna med allt som jag inte hinner med nu. Då ska allt det bra hända, då ska allt det roliga hända och då ska mitt liv bli perfekt till fullo. Men jag är rädd för att det inte kommer att bli så. Visst, sommaren behöver inte bli så som jag har förväntat mig, bara jag blir nöjd med den. Jag är rädd för att jag känner efter sommaren att den mest var till en besvikelse. Tänk till exempel om hela sommaren kommer att regna bort, då kommer de mesta av mina planer att förstöras!

      Det är trots allt bara fyra veckor (och en tenta på fredag) kvar tills jag har sommarlov. Det är elva skoldagar och ungefär 50 timmar kvar i skolan. Men på den tiden är det mycket som ska hinnas med. Det är två tentor, tre seminarier, dissektion, färdighetsträningar och en massa mer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback