Bo Kaspers

Igår var jag på konsert ihop med Kalle och några till. På Bo Kaspers Orkester. Jag har inte hört så mycket av dem innan, knappt någonting, jag känner igen typ tre låtar. Men deras spelning var jättebra! Man liksom bara försvann bort i musiken, trots att jag inte kunde den så stog jag där och dansade. Det var jättemysigt! Kalle fick även ett Bo Kaspers-plektrum tillslängt sig av Bo Kasper själv, det ni!
De var väldigt roliga att se, det syns att de gillar sin musik och det de gör, de är också väldigt bra på det de gör! Så för er som aldrig har lyssnat på dem, så bör ni absolut göra det, eller ännu bättre; se dem live!

Kommentarer
Kajza säger:

What?? nu blir jag avundsjuk!! :P jag vill också ha plektrum!! :P vad härligt att du gick, de är ju helt grymma att se på scen! kommer du börja lyssna på dem någonting efter det nu? :)

2009-11-16 | 11:16:56
Lina säger:

Ja Kalle trodde att du skulle bli avis... :P ja jag tror att jag kommer att göra det. De har mycket bra!

2009-11-16 | 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback