Nya jobbet

Så har jag börjat mitt nya jobb! Det var jättekul! Det var lugnt till en början och i slutet, med en liten rush på godis och desertbordet i mitten, ändå var det inte så mycket folk igår, bara 300 personer, i dag kommer det fler. Plus att alla kommer inte att komma samtidigt idag, så då kommer det att vara folk vid desertbordet hela tiden.

Det är verkligen ett skitkul jobb, jag vill gärna ha mer liknande jobb i framtiden! Jag hade lite ont i fötterna och benen i morse, men det har gått över nu och nu har jag ny energi. Igår var jag uppe på benen och sprang i sex timmar i rad (därav värken) och idag kommer det nog att bli ett ännu längre pass! Men det ser jag bara fram emot!


Kommentarer
Din lillasyster säger:

Vad snygg du är syster! Och kul att du trivs! =D Puss på dej kära syster!

2009-11-27 | 18:37:40
Viktoriae.blogg.se - En blogg om självkänsla, tankar och tips! säger:

Sv: Hej och tack för din kommentar! Den värmde verkligen!:)



Lycka till med jobbet! Kram

2009-11-29 | 13:33:09
Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback