Piss

Idag är det en pissdag. Jag är grinig och på dåligt humör. Jag antar att det är för att jag är lite småhungrig, jag blir alltid jätte grinig när jag inte har ätit. Jag gick upp klockan åtta i morse och skulle koka gröt, men de nya havregrynen var jätte äckliga, hade i för mycket salt också. Fick kvälvningar av den och spottade ut redan första skeden. I tallriken.
Sedan vid tio bestämde jag mig för ett nytt försök, orkade inte göra något avancerat eller som tog tid, så baconpasta fick det bli. Men jag ville spara tid och göra annat samtidigt, så jag brände baconen. Fast jag har lärt mig att man inte behöver steka allt på högsta värmen, så funkade inte det. Baconen smakade rök...

Så nu ska jag för tredje gången försöka göra en frukost. Vi får väl se hur det går... Så hoppas jag på att dagen blir bättre sen!


***************
UPDATE

Mitt tredje försök gick inte heller, för det blev aldrig något! Men nu äntligen, på mitt fjärde försök så kommer det att lyckas! Jag är redan lite gladare!


Jag fick inte jobba på Hermelin, men däremot ska jag på arbetsintervju på måndag! Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback