Min födelsedag

Jag började fira min födelsedag i lördags med att ha lite fest här hemma hos mig. Det var jätte trevligt! Det var jag, Daniel, Becka, Nocka, Nathalie, Jenny, Elinor, Munken och Hannes här. Och jag fick en massa fina presenter! Kvällen avslutades på Otten med Björn Rosenström, det var en helt underbar kväll! Tack alla ni som kom!
I söndags så firades jag först hemma hos mor och far ihop med familjen, mormor och respektive. Det blev god mat, tårta och en massa presenter! Sedan kom Daniels föräldrar och syster förbi hemma hos oss och vi åt ännu mera tårta! Och nu idag blir det ännu mera firande då jSara ska fira mig!

Så mycket kalasande det blir för mig nu alltså, och på torsdag är det dags igen, men då är det Kajza som fyller år!

 

 


Kommentarer
Sanna säger:

Härligt gumman att du fick en toppen underbar födelsedag!:)<3

2009-10-14 | 14:13:43
Bloggadress: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback