Skola skola skola

Jämt får jag höra "prata mer, prata mer". Såhär mycket som jag pratar nu har jag aldrig pratat innan, för mig är det här att prata mycket. Men jag ska kämpa ännu hårdare och försöka prata ännu mer nästa gång. Känns jobbigt med pressen bara!
Dessutom måste jag plugga ännu hårdare än vad jag har gör nu, det känns inte så bra. Jag hinner inte med att leva som det är nu ändå, och så måste jag leva ännu mindre. Det känns surt!
Men rapporten går iallafall bra, vi är nästan klara, det känns skönt att ha något som snart är avklarat! Och det känns verkligen skönt att ha tentan avklarad, det var någon som sa att det bara var tolv stycken i klassen som hade klarat den, men jag vet inte om det stämmer. Helt sjukt!

Ikväll ska jag iallafall få ha tankarna på något annat än skolan ett tag, då ska jag och Kajza gå på ShowBoat! Det ska bli jätte kul, det ser jag verkligen fram emot! Dessutom har vi platser på första raden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback