@ Sörping

 Sitter hemma hos Daniel i Sörping nu. Han har höstlov, och jag har fortsatt på mitt, som jag egentligen inte har. Men nu är det dags att börja tentaplugga. Eftersom hans familj är i Stockholm nu i tre dagar så kommer vi (och kissen) att vara här nu i ett par dagar. Mysigt mysigt!
 Kissen gillar att ha ett lite större hus att springa runt i och trappan älskar hon, hon springer upp och ner, upp och ner i den som om hon aldrig har sett en trappa förut. Det kanske hon aldrig har... Dessutom har hon varit ute en sväng idag! Hon tyckte att det var "väldigt intressant och lärorikt" som Daniel sa! 

 Nej, nu ska jag gå tillbaks och mysa i soffan ihop med Daniel! Skolböckerna öppnar jag i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback