Urinvägsinfektion

Jahopp, då var det dags igen. För ännu en urinvägsinfektion, jag dränker mig i vatten, citronvatten och tranbärsdryck. Hoppas att det går över snart, jag får inte dricka alkohol (om det blir utgång i kväll blir det en nykter en), inte äta socker (fast det har jag inte klarat, då mormor, mamma och pappa var här på fika och jag bakade en drömrulle) och inte träna. Suck suck, jag som är inne i en så bra träningsperiod just nu. Men men, jag hoppas att infektionen går över snart!
Nu blir det att åka iväg till Nathalie och så får vi se vart kvällen leder....

Kommentarer
Sanna säger:

håller tummarna på att det går över snart. Vet hur jobbigt det är med att ha urinvägsinfektion =/<3

2009-10-25 | 01:10:05
Bloggadress: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback