Avslappning

Min nya grej är avslappning. Jag tog halva lunchen idag till att ligga i sängen och lyssna på ett avslappningsband. Så underbart bra det är! Av 25 minuter så har det gett massor! Det onda i bröstet släppte till och med, jag kanske inte ens har haft en infektion? Det kanske bara var vanlig stress och lite ångest...
Efter avslappningen kände jag mig som spaghetti, mina fingrar var helt avdomnade och huvudet kändes som en litet fluffigt rosa moln. Men nu när jag har ätit också så känner jag mig klar i huvudet igen, vilket jag inte har gjort på ett par dagar. Jag har ärligt funderat på om jag börjar bli psyk, men nu känner jag mig som mitt gamla vanliga jag igen! Sååå skönt!

Så avslappning is verkligen the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback