Bra dag

Idag har det varit en jätte bra dag. Den började med att jag gick upp tidigt med Danjell och åkte iväg till Ståhl för att få biljetter till Show Boat, vilken kö det var! När jag var där fem i åtta (biljetterna släpptes åtta) var det lång kö ut på gatan. Det var säkert mer än 100 pers! Och de hade bara 150 biljetter med 2 st per hushåll. Jag ställde mig längst bak i kön och efter mig kom det bara 6 pers till. Kön gick sakta frammåt, men när jag inte ens var inne i dörren kom det ut andra hyresgäster och sa att alla biljetterna var slut, förutom de som var till Show Boat (de hade visst biljetter till Peter Johansson och någon NHL-match). Men jag som inte bryr mig något om det oroade mig för mina Show Boat-biljetter. Men det kom ut fler som sa att de biljetterna snart var slut och att vi som stod sist i kön kunde lika gärna gå hem. Men jag stod kvar och kom till slut in. Och jag fick mina biljetter!!! Men efter mig var det bara tre kvar, så det var fyra stackare som inte fick några alls...
Sedan åkte jag hem och pluggade till farmakologi-tentan som jag har på fredag.
Sedan åkte jag ner på stan för att luncha med Sara och på det en jätte härlig shoppingtur! Med Sara den galningen och hennes 12 000-kronors plastpåse som hon sprang runt och viftade med. Men hon lyckades komma hem med påsen i behåll (dock hade värdet sjunkit lite)! Tack gumman för allt! Det var jättemysigt!
Sedan var det att åka hem och plugga, plugga och plugga.

Nu har jag tagit min paus, så nu är det bara att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback