Roligt lunchfenomen

Jag har ofta sett under min skolgång vad små, söta och smala tjejer gör när de har ätit sin minimala lunch, som är ungefär lika stor som ett äpple. De lutar sig tillbaka i stolen, klappar sig på magen och säger "Guu, vad mätt jag blev" Jag menar inget illa, men jag tycker det är ett roligt fenomen. Det händer särskilt hos tjejer som är väldigt måna om sitt utseende.
Men ärligt talat, även om deras magsäck kanske inte är så stor, så lär de behöva något mer än ett äpple till lunch när de inte har ätit sen klockan sex eller sju på morgonen. De kan knappast bli proppmätta iallafall.

Ät tjejer, ingen kommer att tycka att ni är tjocka för att ni äter en normal portion med mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback