Skön helg

Det här har varit en riktigt skön helg! I fredags var jag och Sara i Linköping. Trots att det var en väldigt händelserik kväll så hade vi, som alltid, roligt med varandra! I går var jag på en jättefin middag hemma hos Kalle och sedan kom Tove och Nathalie hit och vi drack vin. Sedan gick jag och Nathalie till Hugos, men vi var inte så snabba, vi var inte där förrän kvart i två. Hugos musik har verkligen blivit sämre, mycket sämre!
Idag har jag varit hemma hos mor och far på familjemiddag. Jag passade på att plocka med mig lite äpplen och plommon. Det blev massor plommon och eftersom det bara är jag som äter av dom och de måste ätas upp ganska snart innan de ruttnar, så kommer jag att bli jättedålig i magen. Men men... det är det värt!
Nu ska jag och Daniel ha myskväll, jag har (nästan) lyckats få honom att se Miss Secret Agent 2 med mig, men vi får se hur det går…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback