Ännu en härlig dag

Även den här dagen har varit jättehärlig, en tidig morgon igen och en massa att hinna med. Underbart! Jag har spenderat hela dagen ihop med Kajza, och vi har haft en massa kvalitetstid! Det har varit som på den gamla goda tiden. I förmiddags kom mamma, pappa och mormor förbi här på fika, sedan åkte vi till systemet, och jag köpte ut, dock åt mormor så det var ju inte så farligt som det kanske låter. Sedan åkte vi hem till mamma och pappa och satt ute i solen och hade det mysigt. Sedan var det dags att åka hem igen för Kalle och Jaana skulle komma förbi och hämta katten, så nu är det lite tomt i lägenheten, men man kan äntligen börja få bort allt hår. Sedan följde jag med Kajza till Kulturkammaren och tittade på teater, och den var jättebra. Det var länge sen jag gick på teater. Och nu så kommer Daniel snart hit så ska vi ha lite fredagsmys.


Det är så himla underbart med sådana här dagar, när man hinner med en massa! Mer sådana tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback