Härlig dag

Arbetsdagen var riktigt härlig faktiskt, jag gillar det gäng som arbetar där ute! Dock ska jag inte säga att jag inte har något att göra när jag arbetar längre, då jag idag åkte på att tvätta sladdarna under kassorna, så jag fick ligga på golvet i en inte så bekväm ställning. Men men, någon måste ju göra det med!

En annan rolig sak som hände var att Zoran Ismael kom och handlade hamburgare av mig. De säger att en del kändisar brukar dyka upp, och det här var min första. Han stog ett tag och velade, och så sa han att han hatar när folk kommer in på Mc Donalds och inte vet vad de ska ha. Och så gjorde han så själv nu, så han vart irriterad på sig själv. Många säger att komiker brukar vara tråkiga i sina privatliv, men Zoran verkade vara riktigt kul! Och när man ser kändisar i verkliga livet, så förstår man när de säger att tv:n lägger på ett par kilo; han var enormt liten! (Kan man vara enormt liten?)

Nu ska jag kila ner till tågstationen och möta upp Kajza, hon kommer hem för hon ska till tandläkaren i morgon och så ska hon jobba lördag och söndag. Ikväll ska hon sova här hos mig, vi ska göra mandelpannkakor och mysa! Härligt ska det bli, lite kvalitetstid, det blir inte så mycket av den varan nu för tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback